mobilskit, födelsedagspresenter och så en riktig läckerbit

Det börjar bli akut att skaffa en annan mobil. Jag har nog lyckats slänga den jag äger en gång för mkt i golvet. 
Ja inte med flit såklart. Men en mobiltelefon är tamefanken lika hal att hålla rätt på som en tvål i ett badkar med vatten.
 
Nu laggar den allt som oftast och den stänger ner program helt utan förvarning och den sparar inte bilder som jag fotar på rätt sätt. Väldigt ofta blir de skadade och kan inte öppnas annat än som thumbnail. Ja o en hel massa annat tjafs med den också.
 
Borde sova men som vanligt sitter jag uppe alldeles för länge. En dag kvar på denna veckas arbetspass.
 
Idag har jag varit och grattat lille Victor för att han fyllt två år. Han fick en liten trädgårdsspade och en kratta så han kan hjälpa till när det ska planteras. Och så fick han en duplobil (bärgarn från Cars) som kan skjuta pilar mot en måltavla. Han blev skitlycklig över båda paketen och spaden invigdes i sandlådan ganska snart. 
Men när syrran kom med sin present så blev jag övertrumfad kan jag säga. 
 
I paketet låg en ryggsäck med Bamsemotiv. Bamse är bäst om du frågar Victor. 
Ryggsäcken var en sån där superduperbra ryggsäck för den innehöll minsann fler paket. Ett Bamsepussel och en liten Bamsebok. 
 
Jag hade med en present till Victors mamma också. Hon fick en burk hjortronsylt av mig. Hon blev också väldigt glad för sin present. 
 
Annars kan jag väl säga att jag har en riktigt söt rumpa... iaf när jag lyckas med konststycket att sätta mig på choklad. Tssssss tur i oturen att det var jobbkläder och att det faktiskt går att byta kläder när man gör tokigheter.
 
Två av mina jobbarkompisar fick ju roligt åt mig iaf. Och jag behövde ju faktiskt inte all den där chokladen heller... 
Bjuder på den, och fotograf är ingen mindre än bästaste Stajna (fast jag ska nog sluta kalla henne för det efter det här ;P)

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, dom är hala dom där mobilerna !
Köpte ny för några månader sen när min började leva sitt eget liv - den hade nog oxå åkt i backen en gång för mkt ! =)

2013-07-18 @ 07:31:47
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0