Carpe diem

de säger att man ska ta vara på varje dag, minut, sekund
 
Och det gör jag
 
Njuter av mina sista sommarsemesterdagar för det här året. 
 
Igårkväll tog jag och herr J en tur på fyrhjulingen till sjön för att kolla läget på myren. Inte riktigt klara men snart.
 
Härligt lata dagar och maten fixar jag i trädgården. Igår grillade vi hemgjorda hamburgare. Idag har jag försökt pressa i solen för om möjligt få lite färg. Går sådär när jag inte orkar 10 minuter ens. Haha. Efter 5 minuter kollar jag på klockan och undrar om det är dags att vända på steken

Kommentarer
Postat av: Stina

Sola har jag gett upp för länge sedan - jag tyar inte !!

Njut ordentligt av dina sista dagar - själv börjar jag njuta på fredag =)

2013-07-09 @ 20:08:39
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0