borde jag kanske också ta ut det i pengar kanske

Sitter just o fundrilundrar på om jag kan skriva upp 5 minuters arbetad tid som jag gjort här hemma (fastän jag jobbar i hemtjänsten) eftersom jag fick ett meddelande på telesvar att jag skulle ringa larmtelefonen. När jag gjorde det så ville bara personen i andra änden meddela att blodsockret på X hade stigit från 9.3 till 9.8 och att h*n inte fått tag på joursköterskan. Ähhhhh vad ska JAG med den informationen till undrade jag men sa inget. 
 
Kanske kan ta det med chefen på nästa medarebetarsamtal. Alltså föreslå att jag sitter hemma och om nån kollega har nån fundering eller bara vill meddela vad den gjort så kan den ringa till mig och jag kan sitta som nån miniboss o säga duktig hund (eh duktig kollega menar jag) och diktera vad h*n ska göra härnäst.
 
*SUCK*
 
Nä men... 
 
Har jobbat hela dagen och precis landat i soffan här hemma när mobilen pep till. Tacksåmycket
 
Nu ska jag återgå till att vara mer eller mindre halvdöd. Är så förbaskat trött att jag nog var en smärre livsfara på vägen egentligen när jag åkte hem.
 
Ovanstående kan sorteras under #välkommentillhemtjänstendärduiblandmåstefattabeslutsjälv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0