schleten chey

Idag mår jag som jag förtjänar antar jag
 
Men vad spelar det för roll.... jo det spelade nog lite roll i morse faktiskt för då var det blykeps som nån dessutom hamrade på (note to self: nästa gång blir det cider istället för rödvin)
 
Men nu börjar jag pigga på mig
 
Jag hade ett par kval över att jag inte var såå hemskt tjenis med så många av tjejerna men jag tänkte att jag känner igen några och man har inte roligare än man gör sig och jag lär väl känna dem under kvällen... Och visst är det ju så. 
 
Synd bara på den här dagen som verkar ha varit en alldeles jättefin dag. Men jag mådde inte så att jag hade fixat det. 
 
Hoppas ni har en bra dag också
Bilden är ärligt snodd (hope U dont mind)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0