Kul med post men roligare när det kommer RÄTT post

Har mer eller mindre sovit bort den här dagen. Trött, huvudvärk, lågt sinnesläge... nu ikväll känner jag mig nästan febrig till och med. När jag skulle snyta ur näsan konstaterade jag att jag tydligen blödde lite näsblod också. 
 
Vittjade brevlådan och humöret steg eftersom jag hade fått mina beställda bilder - äntligen.
Såååå gissa om jag blev besviken när det visade sig vara nåns semesterbilder från Italien och Turkiet.
 
Blöh
 
Nu får jag väl vänta en vecka till
hon skulle dock be labbet skynda sig sa hon när jag ringde och beklagade mig
 
Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen åt faktumet att den som fått MINA bilder faktiskt kan ha glädje av dem på ett sätt som jag inte kan ha av dennes semesterbilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0