Fototriss - så här ser det ut där jag är

Dags för en fototriss tänkte jag
 
Eftersom jag inte hittade minneskortshållaren så får det bli instagrambilder men de är likväl fotade idag. Men som ni förstår så har jag såklart fnulat lite med dem så som man kan i instagram
 
Min cykel står och väntar på bättre dagar
Likaså gör mina trädgårdsmöbler och i övre vänstra hörnet ser man att vintern gått hårt åt mitt äppelträd. Ena grenen är helt av.
Huset sett från uppfarten. Jag har inte städat bort julen så man kan ana en ljusstake i hallens ena fönster
 
Men sen var det ju det där med att bara välja tre bilder....  så jag bjuder på två bonusbilder för att de som är på bilden är så söta
Texas har rotat i snön efter ätbart och funderar på om jag tänker bjuda på nåt gott
Och lilla Fisen är ständigt närvarande när man är ute. Nyfiken guling 

Kommentarer
Postat av: Carola (Stolt Mamma Till Sju)

Vilka fina bilder, gillar dina bonusbilder jätte mkt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0