små barn - små bekymmer, stora barn.....

 
När jag för en gångs skull skulle få sovmorgon fast det är skoldag eftersom det barn JAG skulle skjutsat har studiedag så kan man ge sig sjutton på att det andra barnet får "damp" så att när man väl fått iväg barnet så är man för arg för att kunna sova mera.
 
Lika bra o sparka igång dagen. Jag blir väl lagom trött tills jag ska åka till stan. Måste ju dit iaf... ska ha medarbetarsamtal med chiefen innan jag sen åker vidare ut på landet och till arbetsplatsen.
 
Hungrig är jag också.... som en varg. Och alla skåp och lådor gapar tomma. För tydligen kunde ingen annan som ändå var på vägarna igår tänka tanken att kanske svänga förbi en affär.
 
Bitter? Jag? Tssss, kanske lite då
 
Sååååå 
 
Vad ska ni göra idag och hur började er morgon?
 
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

cute! :)

2013-02-01 @ 10:49:16
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0