jag vill inte va som alla andra för jag vill va mig själv

Har roat mig själv med att titta på senaste avsnittet av Ponnyakuten och sen hittade jag en chatt med Tobbe och några av årets deltagare
 
Det var några saker där som var lite roliga och intressanta 
Vet inte om det syns vad det står men längst ner i bilden så finns frågan om de inte kan göra en vuxenversion med hästar och moderatorns svar låter ju som att det inte är helt omöjligt. :D
 
Sen bara älskar jag svaret med hur högt i luften han varit med en häst
Emil: Tobbe hur långt upp i luften har du varit med en häst?
Tobbe: 135,,,, över hinder,,, men högre om de stegrar ,, och högst med häst i flygplan,
 
Haha den var ju lite lurig.
 
Nu spelar jag gamla låtar på spotify och har lite memorylane här hemma
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha... en ponnyakuten för vuxna skulle vara rätt kul :-)
Noice... *tonårsminnen* Även om Gyllene Tider var de grabbarna som hängde på mina väggar i tonårsrummet så lyssnade jag givetvis även på Noice :-)

Svar: Egentligen var jag inte så mkt för o lyssna på vare sig Noice eller Gyllene tider då.Jag var aningens för ung för o fatta.
Speciellt som jag inte hade äldre syskon som kunde introducera mig.
Men jag tyckte Peo var galet snygg när han var med i Sha-boom några år senare.
Kalla mig M

2013-02-18 @ 19:07:33
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0