jag är väl ingen nallebjörn heller

Det var en jäkla envis förkylning att inte vilja ge sig.
 
Var iväg ut på roligheter igår. Var nykter men när jag väl vaknade idag efter lunch så kände jag mig ändå som om jag vore bakfull. 
Heh, det känns ju sådär att trots att man inte slarvat runt så får man ändå biverkningarna som OM man hade slarvat.
Var väl biverkningen av den sena timmen kanske.
 
Sen har resten av dagen gått i sovandets tecken. Har inte gjort många knop idag. Mest bara sovit. Tur man har barn som kan sköta sig själva 
 
Fick höra igårkväll att jag var "gullig" och ptja, är DET vad man vill höra när man är på rockklubb?
Men min kompis fick ju höra att hon var söt... och inte var hon mer än 20 bast heller så... pojkstackarn hade ju nästan kunnat vara hennes son.
 
Det är bra när man stannar i ålder och ens barn växer ikapp en... snart kan vi gå på klubb tillsammans och tas för o vara syskon. Hehehe
 
Nu ska jag fortsätta vila upp mig så jag är piggelin när det är kvällsjobbardags imorrn. Kidsen har sportlov så jag får ju sovmorgon iaf... wohooo 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0