hur man sysselsätter sig när man mest orkar vara i soffan

Ligger här i soffan och tittar på ponnyakuten. Hade glömt bort att titta så nu har jag tittat på tre avsnitt på raken och har ett kvar. Kul o få se Tobbe hålla lite grundridning med ungdomarna. 
 
Eftersom jag själv lärde mig rida i vuxen ålder så är det ju inte så länge sen jag fick exakt samma instruktioner av min lärarinna. Jag blir så glad när jag tänker på vad hon lärt mig faktiskt.
 
Våra lektioner var väl inte riktigt som de man normalt ser på en ridskola. Men eftersom jag på slutet red själv för henne så var det ju lite annat också. Och en lektion hölls i hästhagen... vi gick o pratade och hade teori och letade hästbajs. Hahaha ja vilka minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0