det visste ni inte

Helt plötsligt kom jag på att jag faktiskt har sålt en bild en gång... 
Den här bilden har faktiskt varit införd i Allt om Trädgård för många år sen.
 
Det var genom mitt medlemsskap i AoT's forum där redaktionen efterlyste njutningsbilder och jag slängde fram den här. 
 
Hahaha så man behöver inte ha nån flashig expertkamera för att få sälja bilder ;) 
Det här var en enkel modell av digitalkamera och som ni ser så är det snart 8 år sen jag tog bilden.
 
Lite kul info som jag är helt säker på att ni INTE visste om mig
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Häftigt, det är inte alltid kameran det handlar om utan ögonblicket är många gånger lika viktigt

2013-02-24 @ 08:45:06
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0