Dagens

projekt
 
Åka o handla 
 
blir intressant med tanke på att jag har noll ork och blir andfådd för minsta lilla.
Kommer kollapsa innan jag kommit in i bilen typ
och sen har vi långa resan in till stan... och sen ska jag orka GÅ genom affären. Den nyligen tillbyggda affären som är dubbelt så stor nu... OCH man måste igenom typ hela för att få med sig det man ska ha
 
wish me luck
 
HELA familjen är mer eller mindre sjuk så det finns inte så många andra att förlita sig på heller... mannen i huset är sjukSJUK (som karlar alltid blir när de är förkylda) med feber och allt.
 
Tar med mig sonen som är frískast och som faktiskt har orkat spela tv-spel idag sen han vaknade på fm.
 
Tjingeling pling

Kommentarer
Postat av: Helen

Alltså¨, den här bilden är så himla skön - precis så känner jag för att göra :-)

Svar: Ja jag gillar hans stil på bilden. Är vad jag med vill göra
Kalla mig M

2013-02-14 @ 16:38:25
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0