omplanering av dagen

Hade tagit ledigt idag för att jag skulle till tandläkaren mitt på dan. 
5 minuter innan jag skulle åka ringde telefonen. Ja det var såklart ifrån tandläkaren. Då har hon blivit sjuk och tänke åka hem.
 
Såååå nu har jag en oplanerat ledig dag som jag kan fylla med vad jag vill.... håhåjaja. Hitta hemmet kanske kan vara smart. 
 
Vi får se. Jag tar väl en kopp kaffe och en bulle och så laddar jag om för andra bullar... haha nu var jag ju riktigt rolig. Om jag orkar så kanske jag kan slänga ihop en deg också. Men då måste jag iaf ut och åka först. För vetemjölet räcker inte till några större projekt typ pepparkaksdeg eller nya bullar. 
 
Men en sak som jag funderat på i flera år men inte gjort är att ta in en minigran. Bara en bordsvariant. På jobbet hade de dekorerat en liten mini så sött igår när jag kom till jobbet. Var ju tvungen att fota och instagramma den såklart. 
Och nog skulle det vara kul att göra nåt liknande här hemma. Ifall nu inte katterna blir alldeles skogstokiga av att ha en gran inomhus. De brukar ju kunna bli det.
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Julgranar och kattungar... Man vet liksom aldrig vart det ska sluta *fniss* Här hos oss får vi nog placera kulorna högt upp i granen i år, Picasso har en viss förkärlek till allt som kan betraktas som bollar

2013-12-04 @ 06:38:19
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0