julafton

Med en knapp timme kvar av julafton kan jag sammanfatta den som helt okej.
 
Började dagen med jobb. Eller ja nu ljög jag. Igår fick jag ett migränanfall som däckade mig totalt. Och detta med sisådär 10 julklappar kvar att slå in. Jag törnade in i sängen, kräkfärdig av smärta, vid 22-tiden. Hade tagit två diklofenak innan för o dämpa den. 
Herr J väckte mig när han gick o la sig efter Bingolottos uppesittarkväll. Inte medvetet men jag vaknade till iaf. Då hade värken lättat o det kändes betydligt bättre. 
 
Vid tretiden inatt var den dock på G igen. Gick upp och fyllde på tablettdosen innan jag försökte sova lite till. Gav upp försöken vid fem och gick upp. Åt grötfrukost och slog in paketen som var kvar innan jag matade djuren och for mot jobbet.
 
Hann med o se nästan hela Kalle på tv innan det var dags för avrapportering och hemgång.
Ungarna o gubbe var hos svärpäronen men de dök upp inte långt efter att jag landat hemma. 
 
Efter lite mys öppnade vi paketen o sen har vi bara varit o njutit av ledigheten resten av kvällen.
O nu godnatt för imorrn väntar jobb igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0