Ja må hon leva, ja må hon leva

Godmorgon i gråvädret
 
Eller ja godmorgon är det ju inte längre... det är snart eftermiddag. 
 
Men jag har nyss vaknat för andra gången idag. Gick o la mig igen efter att jag hade grattat min stora fina dotter som fyller 17 idag.
 
Hon hade önskat sig cheesecake och jag skulle vara så snäll och göra en igårkväll. Allt gick så bra ända tills det var dags att ställa in den i frysen. Då höll jag den så konstigt att botten ramlade ur och allt for ner på golvet och över allt som fanns i vägen.
 
Då var det nära att jag hade sagt godnatt och gått o lagt mig och vägrat titta på eländet förrän tidigast idag.
 
Drog in stora städpatrullen, dvs hunden så fick han göra grovjobbet åt mig. Men inte ens mitt matvrak till hund orkade smälla i sig hela smeten utan han lämnade hälften. 
Jag laddade om och hade som tur var ingredienser hemma till att göra en ny. 
 
Så hon fick en frukostcheesecake iaf. Hon hade hört mig inatt och trodde nog att det var kört med fika till frukost. 
 
Jag jagade upp sonen också och han var trött så ögonen gick i kors
 
Här är en bild på "underverket" 
Hahaha
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Underbart att du orkade ladda om och göra en ny efter fadäsen men det är väl så med oss mammor, vi gör allt och lite till för våra barn <3

Svar: ja vi gör ju det
Kalla mig M

2013-12-18 @ 11:15:03
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0