Vill o vill ni veta

så är det nog så att jag tycker att sova är en underbar syssla
 
Skjutsade sonen till bussen, åt frukost och sen la jag mig igen... gudars så skönt det var... och jag hade inte ens många sekunders ågren över att jag lät en så fin dag gå till spillo genom att tillbringa ett par timmar till i sängen.
 
Men nu är det snart dags att göra mig iordning för ett kvällspass... hoppas det blir mindre knöl än i måndags när jag jobbade kväll... för då fick vi ett larm och blev 2 timmar sena. Som vi jobbade ikapp så att vi faktiskt kunde åka från jobbet bara en timme och en kvart försent.
 
Först en runda i trädgården... för o se om nåt hänt sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0