läser DMC

Vad mer kan man behöva än en varm, mjuk och go kisse och en spännande intressant bok?
 
Jag läser om Salaligan (fortfarande) och nu börjar jag närma mig upplösningen.
 
Gillar sättet som författaren grottat in sig i historien och försökt få den till liv. Men jag kan tycka att vissa kapitel är mördande tråååkiga. Ett helt kapitel om läkaren som utvärderade deras psykiska hälsa. Hmmmm där gäspade jag och sa i mitt huvud "trååååkiiiiigt".
 
Jag förundras över dragningskraften som han hade. Hur i hela friden man kan manipulera så till den milda grad att de liksom inte förstår att reagera och protestera.
Hjärntvätt och sekt är två ord som kommer för mig när jag läser den.
 
Imorgon har jag ledig dag på schemat så jag tänker grotta ner mig en stund till och läsa vidare om Sigvard Nilsson - Thurneman och hans kumpaner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0