vill o vill

Tog tag i min pepparkaksformssamling och äntligen fixade jag en låda som var stor nog att härbärgera HELA min samling. OCH den lådan fick plats i lådan som jag förvarr alla såna saker i... 
 
Hmmm svårt att förklara men orkar inte lägga upp nån bild heller. Hahaha
 
Som ni kanske vet så har jag ju inte bara typ tre formar utan ett hundratal som tar rätt mkt plats faktiskt. Men så är det ju när man samlar på nåt. Det tar plats.
 
Hade tänkt så mkt idag denna dag som jag är ledig på schemat från jobbet... jaja, jag har inte hunnit med nåt alls. Eller ja, när man parkerar sig framför datorn o surfar runt planlöst sådär så händer inte mkt. 
 
Vill baka (jag har tänkt tanken sååå många dar nu)
Vill påta i trädgården (fortfarande en ogallrad vinbärsbuske)
Vill gå en runda i skogen o plocka svamp
Vill städa o göra fint (mer än i en låda som ingen ser)
 
Vi får väl se... snart är dagen slut och alla ramlar hem från skola o jobb... o då blir det inte många knop gjorda här hemma kan jag lova


Slänger upp ett par gamla bilder på sen länge uppätna peppisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0