städa städa varje fredag ehrm varje tisdag....

jädrar i min lilla låda så skönt med en kortdag på jobbet... ja om jag nu hade kunnat ramla hemåt när jag skulle så hade det varit ännu bättre... 
 
Men trevligt att sitta o snacka skit en stund också
 
Nu är planen att baka (eftersom jag aldrig fick tummen ur igår) och för att få nån bulldeg att vilja jäsa så lär jag höja temperaturen här hemma. Det är nämligen bara 18 grader celcius i köket. Det lär ingen jäsdeg bli glad på.
 
Sååå just nu väntar jag på att elden i kaminen ska ta sig.
 
Jag hade beställt vackert väder tills idag men tji fick jag. Regnet öser ner här utanför. 
 
Nähepp det här går ju inte... här blir inga barn gjorda... jag lär väl posta det här inlägget och sen får jag ta mig i kragen o få lite fart på mig. 
I helgen fyller ju herr J o på måndag fyller unge herr J så städas o bakas och tvättas lite står på agendan.
 
Toodels så länge
 
(misstänker att jag kommer ramla in ganska snart för städa är så urbota booooring o jag smiter gärna undan o "ska bara" haha)
*går o petar in en pinne i brasan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0