bullfest bullfest hela dan



Okejrå jag erkänner... jag fick inte mycket gjort vad gäller städning... men jag har bakat i parti o minut istället.
En sats bullar (räknade bara med att jag skulle orka baka ut en halvlitersdeg)
en sockerkaka
ett gäng pepparkaksmuffins (mjuk pepparkaka i muffinsformar)
en liten långpanna med äppelkaka
Hann inte mer än lägga ut bild på fb så kom en förfrågan om att få komma o fika... hmmm ja kom o ät upp det jag tänkt bjuda på i helgen... ni blir själva lidande isåfall...
 
Nåja, jag kunde väl avvara en del iaf... 


 
Nu är det dags o göra sig klar för kvällen o sova för i morrn är en ny dag och jag får inte gå hem tidigt i morrn... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0