"allt ditt är mitt"

Ibland funderar man över vad det är för mening med livet när det går ut på att: jobba, komma hem o äta nåt (rester från kylen), gå o lägga sig för att man är för trött för o orka existera o vakna när det är dags o gå o lägga sig för natten.
 
Nu ska jag maila o återigen avboka mitt tandläkarebesök som jag upptäckte för sent att jag har i morgon... rackarns... även om jag hade behållit mitt byte av pass från dag till kväll så hade jag inte hunnit med... o nu sket det sig helt.
 
Sen ska jag ut på banken o sälja fonder så jag kan betala höleveransen för vinterns behov. Det kom ju liksom en pruttponny med sitt ben i vägen... 
 
Sen ska jag o dotra ut o natta de där pållarna o sen är det väl typ bara o gå o lägga sig igen.... nej jag ska duscha först också. 
 
Men mitt liv känns rätt blaha blaha just nu... bästaste Stajna gjorde min dag dock när jag loggade in på fb o kunde läsa hennes inlägg på min logg. 
 
Gick ut i köket på jobbet på jakt efter föda....
Hittade riskakor med ditt namn på! 
Och resonerade fram o tillbaka med mig själv; Stjäla eller inte stjäla... men så kom jag på att: Allt ditt är mitt!

...om inte så är jag skyldig dig två riskakor med ostsmak...
 
Haha lovely - you made my day baby -
 
I morgon är en alldeles ny dag... få se vad jag ska fylla den dagen med.... jo lite jobb.... tror jag ska flytta bilar till stan o tillbaka ut på landet - typ mest hela dan
OM vi har nån tagg så jag får ut nån bil från bilpoolen.. annars får jag väl gå o våldgästa centralplanerarna medans jag väntar.... håhå
 
Tjingeling pling

Kommentarer
Postat av: Stina i jordbron

Men idag ska jag ta tag i vårt lilla äventyr så vi kommer iväg o får göra nått kuuuuul!!!!!!!
KRAM

Svar: haha bra där... ja nåt kuuuul måste jag få göra...
Kalla mig M

2012-09-05 @ 06:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0