L som i lördag och ledig

Underbar höstdag ute... inatt har det varit frost men jag ska väl inte klaga... det har faktiskt inte varit så farligt med den saken än iår... och vi ÄR ju ändå inne i oktober nu.
 
Jag är ledig - HÄRLIGT
 
Tvättmaskinen snurrar sin första runda
Har plockat ur diskmaskinen och hinner nog få ihop till mer för idag blir det en härligt mustig höstgryta till middag. Så den ska jag slänga ihop nu strax så får den puttra på spisen medan jag och ungarna river gamla vinterhagen som stått trasig ett par vintrar nu. Sen ska det byggas upp nytt och rymningssäkert. Så slipper jag gå ut o vara orolig att det inte finns några småpållar kvar i hagen när jag ska ta in dem. De andra hagarna behöver vila. Speciellt den hage som fått vara vinterhage under tiden.
 
That's the plans for the day... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0