lördag

För övrigt har dagen idag gått lite i slöandets tecken... jag tog sovmorgon över halva dan. 
Because I'm worth it 
som de säger i reklamen.
 
Hästarna har fått nybäddat i stallet iaf. 
Shoppade hem mera spån igår. Hade kvar mitt stämpelkort där man skulle få 250:- rabatt när man samlat 10 stämplar.
Igår löste jag in det och fick med mig tre spånbalar, en säck havre, en påse tuggpinnar till hunden och två fågelmatare och betalade bara 185:-
Kändes som en lagom summa att hosta upp. Tänk om alla shoppingturer på Granngården fick vara såna XD
 
Ikväll har vi tittat på film istället för tv. Och så åt vi nachos med ostdipp som fortsättning på tacos-temat.
 
För att försöka hitta orken nånstans så köpte jag hem lite Chisan eftersom det var rabatt från hälsokost på det.
Jag har även börjat ta blutsaft igen. För att jag som kvinna behöver det. 
 
Gick en lång promenad i utkanten av stan igår igen. Tog EN bild under hela promenaden. Vid Måns-Ols, och man kan skymta mitt motiv mellan trädstammarna - bryggan med hopptornet.
Bilden blir större om du klickar på den.
 
Sen gjorde jag mig ett ärende på bolaget på eftermiddagen. Gissa om jag blev förvånad när jag höll på att springa in i Plura i bolagets entré. 
Snacka om att det var livat där inne när jag klev genom dörrarna. Alla var lika förvånade tror jag som jag... hahaha 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0