...korinter till ögon, och hattarna på sne

Idag blev det sovmorgon
 
Gick upp halv ett tror jag. Och det berodde på att telefonen började skramla. En försäljare såklart... jag gav sjutton i att svara.
 
Men iaf, nu är jag vaken och går här o känner efter om det ÄR nåt jag VILL göra.
 
Jag vill såklart en hel massa men lusten att faktiskt utföra är inte där. 
Konstigt? 
Ja, jag kan inte förklara hur jag känner... 
 
Går o funderar på om jag skulle ta fram pepparkaksdegen jag köpte i förrgår (o faktiskt inte har ätit upp) och prova mina nyaste formar.
Jag fick en önskan om att jag skulle baka en pepparkaka utav varje form jag äger och har (hoppas jag inte behöver göra från dubletterna bara) för en kollega är nyfiken på dem. 
Tanken hisnar... jäklars vad med pepparkakor det skulle bli... o visst.... skulle det gå. Men..... 
 
O andra sidan, när jag bakar pepparkakor gör jag alltid en hel drös utav dem. 
 
Mja, vi får se
 
 

Kommentarer
Postat av: stina s a

haha, du är bra rolig med alla dina formar :) Måste säga att giraffen är min favorit av dessa :)

Svar: Faktiskt är det nog min med... Den ska bli roligast att dekorera
Kalla mig M

2012-11-22 @ 23:03:40
URL: http://stinasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0