kokt hjärna

tog en rejäl sovmorgon
 
borde kanske gå ut och ta en promenad
vi får se
vill inte ens göra en sån sak
vill ingenting just nu
 
sov mest hela kvällen igår
orkade inte vara social
skrev mitt blogginlägg när alla andra gått o lagt sig
hade diffus klåda på olika kroppsdelar och jag var orolig att det skulle blossa upp nässelutslag så innan jag la mig för natten tog jag en halv atarax.
DEN har jag sovit alldeles jättegott på
men är jäkligt seg idag
 
har inte borstat håret än
har inte ätit frukost (godis räknas inte va?)
 
polisen ringde o väckte mig i förmiddags
jag o E var ju in o fixade pass häromdagen
men hon hade lyckats med konststycket att bara ta betalt för det ena passet
haha
 
nä vad säger ni
dags att gå ut o ladda batterier utomhus kanske
hjärnan känns kokt på nåt vis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0