hum hum...

Har varit till Uppsala idag efter jobbet... de hade öppet-hus på skolan som E sökt till.... nästan så jag vill söka o gå där själv... de hade 4 små microlektioner med 4 olika lärare o även om de tänkt till för att göra det så intressant som möjligt varje ämne så blev jag faktiskt nyfiken också... känns som om det är lite mer nytänkande än när JAG gick gymnasiet.
Nu är jag trött efter att ha försökt hålla koll på bilar o cyklister till höger o vänster som bara kastar sig ut för att det är deras rättigheter... håhåjaja jag är från en håla, så är det. Men jag är inte van med rödljus som visar grönt för mig OCH för de som kommer från andra hållet som ska svänga mitt i vägen för mig o där jag lär släppa förbi.... o gående som har grönt samtidigt som mig... eller tja, det var nog cyklister förresten när jag tänker efter... men ändå.... de skulle korsa vägen jag skulle åka på o grönt var det från alla håll o kanter....
.
Kom hem o hade en muttersjuk karl här hemma.... vet inte vem det är som matar han med citroner så han blir så sur ibland.... bah, kul kul när man är trött som en gnu o lyssna på hans gnäll också....
Gnäller idag om nåt som hände igår.... *suck* man blir ju trött för mindre.... kan inte förändra gårdagen hur mkt jag än försöker.... inte ens om vi så nöter om det i hundra år så kan jag förändra gårdagen... o på en skala... exakt hur störande är det att jag inte stod bypass o väntade på att han eventuellt behövde lyfthjälp igen... har väl annat o fokusera på... han har väl röstresurser så han kan gasta ut mitt namn om det var så viktigt.... bah o dubbelbah
.
Ja jag kanske låter lite sur o grinig... men jag blev lite sur o grinig....
.
I morrn är jag iaf ledig på schemat.... få se om jag kan få göra ingenting speciellt då.... eller om nåt jeteviktigt dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0