tråkdag

Hah, jag gick o la mig igen.... o sov x antal timmar till.... sonalyckan hann komma hem igen. Han måste ju ha trott att jag sovit hela tiden sen han gick till skolbussen i morse... fast iom att dörren stod öppen så förstod han nog att jag varit uppe iaf.
Hoppade ur sängen med ett skutt (eh) när hunden började skälla på bilen som kom med en järnskrotscontainer.... jag hörde bara ursinniga skall från hunden o tänkte att nu kommer det nån.
.
Sen dess har jag roat mig på YouTube med klipp på folk som endera sjunger themesongs acapella eller gör roliga ljud med munnen.
.
När jag vaknade så regnade det för fullt också... blääääää
Inte undra på att jag tyckte det var en blajsig dag när jag vaknade... jag kände väl på mig att det var regn i luften...
.
fryser (kanske dags o tända en brasa i kaminen?)
godissugen (inget godis hemma)
tung i huvudet (dåligt med aptiten men borde äta)
.
nä nu loggar jag ut igen o så får vi se om jag lägger mig igen eller om jag tar mig i kragen o faktiskt gör nåt....
helt ärligt så VILL jag inte göra nåt alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0