sovmorgon deluxe

tog en låååång sovmorgon idag... vaknade sisådär halv tolv. Kunde ha vänt om o sovit en stund till men tänkte att jag kanske skulle ha lite glädje av dagen också.
.
Inget regn idag iaf...
frullen just intagen.... O´boy och hönökaka med ost
.
Sneglar lite på rörorna i huset o funderar om jag skulle göra lite nytta på städfronten... håhum
.
Om jag drar igång lite musik så kanske det går snabbare och känns lite roligare...
.
Tiden får utvisa vad det blir.... känner mig lite depp...... det är lite för tröttsamt just nu.... jobbet bland annat med brukare som bor mer än milen bort från vår samlingslokal. Och en på varje vägsträcka ungefär.... såååå man täcker bra många mil medan man jobbar.... och just nu är det väldigt ofta som jag har nån dubbelgångare med mig eller nån elev... o säga vad man vill men huvudet pallar inte sånt i längden... det är sååå skönt att jobba MED någon som redan VET drillen på rutten o där man liksom bara kompletterar varandra hela tiden.
.
Hushållet är en annan sak där jag är så less.... känns som om JAG är den som ska rodda allt... alla andra bara väntar på att jag ska göra sakerna.
Och då rimmar det väl lite illa det där med att jag funderar på att ta tag i rörorna... men men....
.
Kanske det bara blir så att jag går ut i naturen och bara ÄR. Laddar batterierna som är lite urladdade...

Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som om du skulle behöva bara vara en dag eller två ...

2012-05-10 @ 15:59:29
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0