roadtrip med hushållsärende

Hemma efter en liten roadtrip till Strängnäs där vi hämtade en spis.
En spis med två ugnar... haha
E blev helt lyrisk när vi kom hem o hon fick se att det var två ugnsluckor på den... hon hoppade jämfota o klappade händerna... sååååå vi kan väl säga att jag hade rätt o herr J hade fel vad gäller hur många ugnar man behöver i ett hushåll.... hehehe
.
Fick en kommentar på facebook igår om att det väl kanske var lite I-landsproblem att tjafsa om antalet ugnar på spisen men I-landsproblem är väl kanske när man byter ut en fullt fungerande spis med dubbelugn bara för att den inte matchar handtagen på kylen o frysen?!?
.
Men jag klagar inte.... 600 pix och en resa till Strängnäs 10 mil enkel resa för en spis som jag vill ha....
.
Men nåt jag klagar över är min mage... har kvinnobesvär som just nu molar o värker så jag har lagt mig i sängen för att försöka vila bort det. Damn you Eva från Paradiset som inte kunde låta bli äpplet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0