illa jag mår illa

Uhh helt plötsligt bara väller illamåendet in.... dotra mi satte sig bredvid o mumsa på chips direkt från påsen men jag fick be henne gå härifrån för jag mådde så illa av lukten... vill inte bli sjuk... har inte råd att bli sjuk eftersom en dags karens är en tusenlapp som flyger sin kos.
.
Fryser gör jag också.... men det kan ju ha andra orsaker än att jag håller på o blir sjuk.
Så kan ju faktiskt illamåendet också ha... andra orsaker.... trötthet kan orsaka både illamående och frusenhet.
.
Brrrrrr sova snart tror jag.... skulle ha nattat pållar först bara.....
.
Känner mig såååå taggad för morgondagen... har jag sagt det? Mjo, så är det iaf... NOT
.
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0