Vad har vi lärt oss idag? Del 2

Uhuh
Nu mår jag illa
För vet ni
Jag upptäckte just att jag tuggade på nåt hårt och inte alls ostkrokslikt... det var en skalbagge av nåt slag
.
Fy satan så illa jag mår när jag tänker på det....
.
Så vad har JAG lärt mig idag?
Att inte vara så förbaskat glupsk så jag tar en gammal bortglömd påse med ostkrokar som legat i sonens rum o äter dem utan att först kolla NOOOOGA
.
.
.
Nåt jag inte lärt mig fastän jag är så gammal (hahaha) är att gå o lägga mig i tid
Särskilt när jag ska upp tidigt i morrn... jag börjar 7.00 *visslar*
.
Hästarna är onattade också.... o E har somnat. Hon hade skrivit en lapp o lagt alldeles innanför dörren på en pall. Där stod att hon INTE SOVER!! Men om hon gör det så ska jag väcka henne 22.00
hahahahahahahaha ja lycka till med det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0