När du får oväntat besök

Naaaw så förvånad och GLAD jag blev när vi fick oväntat besök.
Brorsan med fru o lillskrutt ramlade förbi med en försenad födelsedagspresent till mig. En jättefin glaslykta modell STOOR
.
Lille Victor har kommit in i värsta mammagrisfasen just nu... så jag fick inte gosa bebis alls. Men han tyckte det var okej o flörta från mammas knä. Då gjorde han fina grimaser och flina upp sig :D
Nu ska jag försöka ta mig i kragen o städa/röja/möblera i hallen... har ju tänkt hur länge som helst att jag ska möblera om där
.
Jag hade inte ens kaffe hemma så jag kunde bjuda på nåt sånt när de kom.... skämmes tamefan

Kommentarer
Postat av: Helen

Med dom ögonen kommer han att smälta flickornas hjärtan varhelst han drar fram genom livet

2012-04-01 @ 07:25:43
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0