secret garden

Var o shoppade i Avesta på kvällskvisten
På ÖoB köpte jag en ny spade eftersom E lyckades gräva av den förra
Och på ICA köpte jag ett par trädgårdshandskar för mina jag haft i flera år var mer än lovligt sönder.
Visst var de väl lite fina?
.
Jag handlade lite matvaror också förstås... det var ju egentligen därför jag behövde åka o handla. För att matbrödet var slut.
Till kvällsmat blev det nåt enkelt. Mannagrynsgröt och ost och skinkmackor med sallad och gurkskivor.
Herr J kunde inte låta bli glassen så det blev lite GB-gräddglass Nogger också... den på halvliterpaket. Men jag var egentligen för mätt så det smakade inte lika bra som det kunde ha gjort vid en fika eller så.
.
Namnet på handskarna var lite träffande för jag har i huvudet lite planer på en mer gömd del av trädgården som liksom skulle vara som en "bortglömd" trädgård eller en secret garden. Lite vildare lite friare
.
.
.
Bilden är lånad från granberg.no
klicka på bilden för att komma till hemsidan

Kommentarer
Postat av: Helen

Supersnygga handskar... jag har likadana fast gröna s

Postat av: Helen

Supersnygga handskar... jag har likadana fast gröna s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0