sommar

Har gått en sväng i trädgården och bara njutit.
lille J kom tvåa på skoljoggen har jag kunnat se på facebook... hans klasskompis kom etta... och det var väl ungefär som han trodde själv innan också.
Duktig han som orkar... skulle inte orka springa hela varvet runt jag inte
Har passat på och fotat lite bilder i trädgården med mobilen som jag sen spammat facebook med.... haha
Bilden blev inte alls lika bra som originalet, dvs när man står där o tittar i hästhagen på teveronikan och smörblommorna. Men det här är väl sommar ändå... blått o gult Mmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Rosida

Sv: ja, jag minns en tant från när jag var på prao som "hörde" sina barn hela tiden, fast de bodde långt bort och var vuxna. :'(

2012-06-08 @ 17:20:25
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0