mr migrane

Har jobbat häcken av mig den här helgen som varit... fy tusan alltså...
igår när jag kom hem från jobbet så var jag trött o grinig och totalt slut. Planterade en stickling som jag knyckt från jobbets träd få se om det går till... och några fröer fick plats i en kruka, o så krukade jag några blåverbenor som sått sig själva (eller ja, jag har gått o skakat de torra fröställningarna över där) i mängder. Men sen tog orken pang bom slut och jag gick o la mig.
Vaknade efter nio på kvällen och hade migrän. O mensvärk och illamående.
Tog en tablett men blev inte särskilt mkt piggare... men röjde lite lätt inför att elektrikern skulle hit idag.
Själv åkte jag o jobbade i morse. Fortfarande huvudvärk och en ipren tröck ner mesta värken men efterdyningarna av migränen har setat i, i kroppen HELA dagen.
Jag har gått o känt mig bakis.
NU ska jag försöka orka göra lite käk, ris och korvstroganoff är jag sugen på.
Men först en pronaxen för migränen har inte gett upp hoppet om att få terrorisera mig

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas att migrånen gett med sig, men du... kan du inte skicka över lite fix i trädgårdenenergi hit - jag skulle behöva det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0