In The Middle Of The Monster

De här killarna har releaseparty ikväll för sin nya maxi och för videon som också släppts ikväll på YouTube
.
Vi var bjudna men orken räcker inte till alla gånger... tror vi båda behövde stanna hemma o ladda batterier genom att bara vara o hänga i soffan istället.
Men jag hoppas att alla som är på partyt har kul och att värmen från gemenskapen räcker till att värma upp sällskapet eftersom den svenska sommaren bjuder på kyliga grader. Sist jag checkade var det fem o en halv grad utomhus.
.
Gör mig en tjänst o kolla in videon. För varje såld skiva ger de 10 kronor till BRIS och för det ska de ha cred.
Om ni vill ha lite "jag mötte Lassie" info så är jag syssling med trummisen ;)
hahahaha

Kommentarer
Postat av: monica

Är ni släkt?? det visste jag inte.. hehe o jag är syssling med Magnus:)

2012-06-03 @ 14:42:07
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0