Man kan väl säga

att det var mer än välbehövligt med att få sova länge för en gångs skull.... satte klockan på kvart över nio men orkade inte gå ur sängen förrän vid tio ändå... eller så var det inte alls bra med så många timmars sömn.
Solen skiner och det är varmt ute idag. Har hängt en maskin tvätt o nästa snurrar för fullt... idag bara SKA jag tvätta täcken o vädra kuddar. Äntligen en passande dag för sånt. De första två täckena snurrar som sagt i detta nu.

Oups, kom på att jag glömde tempa prutthästen där ute.... jaja, jag gör väl det nu då.
Hon börjar se lagom glad ut när jag viftar med termometern och så backar hon upp i boxväggen varenda gång....
hahahaha krenkt hest?
Hon har sig själv o skylla ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0