The sun'll come out tomorrow....

Man kan tycka vad man vill om förr o nu.

Många säger att det var bättre förr.... men en sak som definitivt är bättre nu är närheten till sina vänner.

Man är inte längre bort än ett sms eller ett telefonsamtal.

Orkar man inte ringa o prata så kan man skicka ett sms med några få ord. Den andra kan tolka och förstå och ringa tillbaka på två röda. (nåja, det tog väl nån timme iofs men men... principen folks)

Fick ett sms idag med en fråga om hur det var... jag svarade med fem ord och mer behövdes inte. Hon ringde upp mig.

Tack alla mina vänner för att ni finns. Ingen nämnd och ingen glömd. Ni anar inte hur glad jag är att jag har er.

inlägget kan arkiveras under "låg dag idag - nytt försök i morgon"



The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck with a day
That's gray,
And lonely,

I just stick out my chin
And grin,
And say,
Oh
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
Tïll tomorrow
Come what may
Tomorrow!
Tomorrow!
I love ya
Tomorrow!
You're always
A day
A way!

Lyrics from: http://www.lyricsforsong.net/

Kommentarer
Postat av: Helen

Nej, allt var inte bättre förr :) Den "nya" tekniken" är underbar när det gäller att kunna ha kontakt med sina nära o kära på ett enkelt o smidigt sätt. Jag har en vän som jag lärde känna som ung tonåring, vi bor 30 mil ifrån varandra och vår kontakt består till 90% av mail, sms & uppdateringar på FB. Det är en underbar känsla att ha en så nära vän så tätt inpå trots ett långt avstånd...

2012-01-31 @ 13:15:20
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0