så göra vi när vi tvätta våra kläder.....

tvättmaskin är det nåt man behöver???
Skulle tro det va?
Våran har ju mer eller mindre sagt upp sig.... jag litar inte på den hursomhaver. Vill inte bli ståendes med en maskin som inte tänker tömma ur vattnet ur trumman o är den full med vatten sååååå jaaaaaa då får man ju inte upp luckan heller...
.
Jag antar att det bara är o knö in sig i bilen o åka för o hämta hem en.... hämta o hämta... det ska väl betalas också... huvva...
.
Jaja, vad är väl en slant på banken mot rena kläder...
.
Då är bara frågan... vilken av alla sjuttioelva olika modeller ska man välja? Ska man välja ett känt märke (bara för att det är känt) eller ska man välja ett lite mer okänt märke som faktiskt verkar vara bättre?
.
Såååå många frågor.... så några svar
.
O bara för att jag fortfarande är lack på vad jag upptäckte igår på jobbet så funderar jag på om resan kan innefatta en liten omväg förbi hemtjänstlokalen och datorn med tillhörande skrivare. Bäst o samla på sig bevis innan nån lär sig hur man städar bort bevis på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0