min myshörna

Jag vill visa er min mysiga hörna där jag sitter o läser. O just nu är det just Nionde grottan jag läser. Jag beställde den från cdon strax före jul. Har ju de fyra böckerna före. O nu var den här lite billigare så då var valet inte så svårt.
Men en sak som stör mig är alla jädra ingående beskrivningar av när var o hur de har sex eller delar Njutningen som det står i boken. O det är ju samma jädra beskrivning om o om igen... boooring. Jag läste om två av de andra böckerna i höstas. Hästarnas dal och Mammutjägarna o redan där tröttnade jag ur lite.... Lite skillnad o läsa om sexet som vuxen kvinna mot när jag var 13 år o fick de tre första i serien i julklapp.
-
Och så vill jag visa min tavla som jag äntligen köpt en ram till o fått upp på väggen vid min myshörna.
Jag har skurit ut bokstäverna med tapetkniv o klistrat upp. Nåt jag gjorde en sen kväll när jag var inspirerad. Men pilligt var det. Det ska jag erkänna

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken fräck och fin tavla du gjort.

Minns att jag läste Hästarnas dal och Mammutj'garna som tonåring o tyckte att dom var väldigt spännande, förmodligen skulle jag nog känna som du gör nu - det blir lite för mycke....

2012-01-02 @ 20:18:36
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/
Postat av: monica

fin tavla :) sån skulle man kunna göra me scrapbooking grejer också:)

2012-01-04 @ 08:19:00
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar oxå din tavla jättemkt, kanske något för mig att pyssla i hop med alla mina gamla scrapgrejer....om jag får lust någon dag vill säga!

2012-01-04 @ 18:19:49
Postat av: ☆ m a l i n .

Mysigt! :)

Sen jag började plugga har jag inte haft tid att läsa en vanlig bok, jag som annars plöjer en pocket i veckan..

2012-01-12 @ 18:15:55
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0