feng shui

Har jobbat den här helgen... fast bara halva helgen. Fredag kväll o söndag kväll... så igår lördag var jag ledig hela dagen.
-
Hade stora planer för vad jag ville göra med den dagen men det blir inte alltid som man tänkt sig. :/
-
Nåja, jag kom tidigt i säng iaf.... o sov den tröttes sömn mest hela natten... vaknade till närhelst nån kom o störde mig men annars var jag som klubbad.
-
Ikväll kom jag på att jag vill möblera om i hallen... det har inte gjorts sen vi blev klara med hallen och flyttade in där med möbler o sånt. O det är några år sen.
-
Jag har en bok om att städa o röja o få bättre flöde i energierna. Det var när jag tog tag i o började läsa i den nu ikväll som jag fick idén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0