ajkija idag

Japps, E vill till V-ås o shoppa idag.... o då tänkte jag passa på o ta ett varv på ikea också.
.
En rockhängare ska inhandlas.... till hallen... som jag fortfarande inte har möblerat om.... *visslar*
.
JAAAAAAAAAAAAAAAA just ja.... 12 knoppar till byrån i hallen också... tänk att jag höll på o glömma
.
O så fnular jag på hur jag ska lösa i sovrummet.... vi har en 3-sitssoffa som bara står o är klädförvaring.... doh. Hur bra är det.
Den ska UT. Men jag behöver faktiskt nånstans o vika tvätt också... o lagra vikt tvätt tills nån (läs jag) orkar langa in på rätt ställen. Eller tills nån (läs jag igen) får spel o tokryar åt alla andra att de faktiskt får sköta sina kläder själva för jag har nog med mina egna...
.
Mja, iaf... nåt lär till... kanske läge o checka fyndhörnan?
.
Övrigt som ska handlas hem.... hmmmm få se... D-vitamin (så kanske jag blir piggare igen, burken är ju slut), kattmat (viktigt säger de alla tre), glödlampor (med liten sockel är slut hemma), mat till skåp, lådor o frys
.
Ja, nu ska jag knappa in alla saker jag behöver handla hem i min smartfån som inte är en ajfån. Har laddat hem en anteckningsapp där man kan bocka av varefter man är klar på listan.... haha lär ju användas såklart dårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0