blöh

Fortsatt taggar utåt idag

Men jag fick iaf min ensamtur på kvällsrundan. O jag ska väl alldeles strax gå o fortsätta på den inslagna vägen. Men behöver få göra ingenting en stund. Min hjärna vill inte idag. Alls.

A har lämnat en marabou black på fikabordet. Äckligt god... fy sjutton alltså... har snott åt mig 4 rutor och kanske att jag tar en eller två rutor till... får nog köpa en ny kaka åt henne.

Skulle annars mest vilja boa in mig i sängen under dubbla täcken och med dunkuddar under huvet o bara strunta i allt o låta John Blund hålla mig sällskap.

Japps, en riktig skitdag har jag.

Lånebilen (svärmors bil) gnisslar illa från handbromsen. Man får spader på den nästan.... också sånt som retar mig idag. Äckliga ljud....

NÄ vet ni vad.... i morgon är en ny dag... jag hoppas att jag är gladare då... att min pms har lagt sig... ja det är snart dags för den veckan också.... och att mina nerver lägger sig på insidan av huden där de ska vara

BTW Min gissning på den nya tronarvingens namn blir Ingrid Ulrica kristina Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0