vinter

Ville skriva nåt om hur jag verkligen ogillar vinter
 
Den här dagen började sådär med en jobbarbil som strejkade (såklart den bilen JAG skulle ha) och hade frysit sig DÖD.
Mina händer är äckligt torra och raspiga... huh hatar känslan 
Håret är elektriskt och flygigt och jag får stötar av allt och alla jag kommer åt. Dammsuga är sådär lagom kul eftersom man inte gör annat än nöter munstycket mot golvet och mattor och laddar upp med elektrisk energi som sen vill hoppa över till mig och samtidigt ge mig en stöt som får hjärtat att stanna (nästan).
Kliva ur bilar är också en sån där spännande övning (men jag har lärt mig knepet, man tar tag i övre delen av bildörren och håller kvar INNAN man sätter foten i marken och kliver ur).
 
Kylan är också en sak som jag starkt ogillar.... 
 
Mhmmm ja visst, det är ljusare och snö är bedårande vackert men.... 
 
Näe, jag är mer av vår och försommarmänniska. That's just the way it is.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag funderar starkt på att gå i ide, jag har ledsnat på vintern och allt vad snö heter. Snö är väldigt vackert på bild men vem sjutton vill bo i ett foto ?

2012-12-06 @ 22:47:58
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0