lördag i arbetets tecken

Jobbdag idag... hela långa dagen = delad tur
 
Det är inte alls roligt men får väl gå.
 
Är livrädd att jag ska gå o bli smittad med magsjuka för man hör lite här o lite där om folk som är sjuka och om mindre än en vecka åker vi ju till London.
 
Har haft ett par dagar med mindre energi och lust igen. Men igår var jag till stan och tog den där timslånga promenaden som jag brukar företa mig på fredagar om jag är ledig och har skjutsat E till tåget.
 
Sen var jag kvar o inväntade lille J när han slutade skolan vid 14-snåret. Planen var att shoppa vinterdojor och lite kläder.
Dojor blev det inga för sonen ratade allt han såg.
Men snygga joggingbyxor och hoodjacka och en ny vinterjacka blev det iaf.
 
I förrgårkväll var jag på julbord med arbetskamraterna... vi hade hur kul som helst och alla var med.
Julklappsbyte såklart också... själv köpte jag pepparkaksformar (doh) och en grytlapp. Tillbaka fick jag en söt tomteljusstake som nu står på köksbordet och pryder sin plats.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0