rackartuss

Oj oj oj vad en liten knatte kan härja så MYCKET. 
Idag har han varit både högt o lågt den lilla busen. Men nånstans mitt i mördandet av vardagsrumssoffan så fick John Blund in en fullträff för bara sådär så la han sig o somna... först mitt i leken. Han var runt mig o härjade där jag ligger i soffan o bara är... och plötsligt så fick jag se hur katten som låg o smög stannade upp och de där små ögonen blev tyngre o tyngre och vips trodde jag att han sov. Men så reste han upp huvudet och fick se att i andra änden av soffan låg Nalle o sov. Då knatade han resolut över dit o la sig med exakt samma pose o somnade.
 
Men han har hoppat i och ur papperskorgen och vält den otaliga gånger... en papperspåse som blivit soppåse fick se sig omkullvält och allt innehåll utspritt över köksgolvet. Sen har han hängt i murgrönans lianer o lekt lite Tarzan och kollat alla andra av mattes blomkrukor.... ett tag var han hos sonen o spanade ut genom fönstret på hästarna. Det såg visst kul ut med deras svängande svansar.... tv:n var också intressant hos sonen när han spelade tv-spel.
Bilden på den sovande killen är från igår men de andra är från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0