life sucks...

... and then you die

Lite så känns det idag....

Migränen from hell igårkväll... trodde det var vanlig skallebank först men ljuskänslighet och illamående fick mig att inse att det nog inte bara var allmän värk.

Är redan kräksigt less på att semestern är över... jag vill göra nåt roligt med mitt liv... vad ska jag bli när jag blir stor?
Känns inte kul längre för det är bara pengar pengar pengar som betyder nåt och det går ut över oss personal.
Inte kul när jag på tre dagar inte hunnit med att läsa ikapp vad som hänt under mina tre veckors ledighet... inte kul när man inte ens hinner träffa sina kollegor o utbyta info... jo visst det finns telefoner... MEN man ska ha tid o prata i den också. Gärna att personerna i båda ändarna har tid o prata SAMTIDIGT isåfall också... Lunch (?) vad är det? Får man träffa nån kollega då tro??? näe inte det... jo men visst ja, i förrgår fick jag ju faktiskt lunch ihop med min kollega nere på stan till o med... vi lämna ju av ena bilen på verkstan....
det räcker nog för hela veckan ska ni se ;P :/

Inte en dag som inte dragit ut med övertid.... inte en dagjävel
måste va mig det är fel på
 
Men idag är jag ledig... vad ska jag fylla min dag med idag då.... mera migrän kanske... 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas migränen flytt sin kos... Ja pengar, pengar , pengar och indragningar. Färre personer förväntas göra samma jobb eller ännu hellre gärna lite mer :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0