konsten att relalalaxa

I måndags när jag jobbade så var jag lite trött o låg i min sinnesstämning. Hade turen o få en sväng där jag kunde nyttja cykeln hela dagen o faktiskt även lite håltid o då passade jag på att ta lite friskvård.
 
När man jobbar på landet så är ju skogen aldrig långt borta... alltså cyklade jag rakt ut i skogen på en liten gångväg och stannade o reconnectade mig själv med moder jord.



Själen blev sååå mkt gladare efter några minuter i mossan utan skor
 
Igår var jag med E på informationsmöte på Rudbeckianska... granne med Rudbeck står den här ståtliga byggnaden
Domkyrkan i Västerås
 
Gillade den här entren very much. Först tänkte jag lägga bilden med porten i centrum men insåg att jag ville visa det majestätiska fönstret också... hade iofs kunnat ta två bilder men hey, vi skulle gå in o sätta oss i ljushallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0