urticaria

Uschiamej
jag har lyckats få nässelutslag
det kliar så jag tror jag ska bli tokig
o mer o mer blossar upp just nu
när jag var kvar på jobbet så kliade det mest i min högra hand... på insidan i handflatan. Jag trodde nästan att jag hade fått en propp däri eller nåt.
Sen när jag satt i bilen så började det klia på benet... o lite i byxlinningen...
ganska snabbt när jag kom hem drog jag av mig byxorna o hoppade i ett par mjukisar istället...
sen fick jag spel på klådan o upptäckte att jag är alldeles knottrig lite varstans där det kliar satan
Jag har tagit en atarax som ska vara klådstillande men den har inte börjat göra nån nytta än
undrar om jag måste åka o köpa hem antihistamin också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0