snuva o hästar som är bufflar

Jag tror fasen att förkylningen har börjat om från början.... bläääää
.
Jag är snuvig och har ont i halsen IGEN. Snuvan var ju på väg bort tyckte jag... men men.... jag är så himlars trött också... fattar inte... borde ju bli bättre o bättre dag för dag.
.
Det blev så glasklart för mig igår när fröken Buffel smet ur hagen när jag hade släppt in henne ihop med Lillen o Dallas o bara hade Texas kvar o hämta.... glömde såklart o häkta på mellantråden på sitt rätta läge så hon gick bara ut hon. O det var lögn att få tag på henne igen.... jag fick efter o försökte komma nära nog men orken finns inte.... jag blev så trött så jag fick ge upp o gå in o lägga mig o vila.
.
Det blev E som fick ta in henne på box när hon kom hem... hon fick också nöta länge innan hon fick tag på henne.... eller ja, hon var lite smart o gick på insidan av hagen o Gnistra som är en smart häst trodde att hon var säker iom att det var ett staket emellan... så E hoppade bara över o tog henne sen rätt vad det var.... haha
BUSTED
.
Men den lätta lär hon aldrig gå på mer.
.
Fick sms av chefen angående mitt sjukintyg där det nu ju fattas en dag mellan när jag BEHÖVDE intyg o från när jag HAR.
Men jag var ju iaf ledig på schemat den dan.... så jag hoppas det inte är så big deal.
.
Få se om jag ska försöka utmana mina gränser i ork o kanske faktiskt börja städa lite... få se hur långt jag kommer och orkar.... städa är verkligen nåt jag avskyr.... eller sån städ vi gör på jobbet är okej ändå... för det handlar inte om evighetsgörat plocka undan allt innan man kan dammsuga o torka golv...
Fast får jag välja så är torka golv allra roligast.
.
Lägger in en bild på fröken buffel från x antal år sen... där hon visar vad hon tycker om elband o plaststolpar.... o exakt HUR respektingivande såna är för henne....

Kommentarer
Postat av: Stina

Bah, det där med glapp på en dag hände mig sist jag var sjuskriven och det blev ett himla liv. Var tvungen att gå och be läkaren skriva tillbaka sjukintyget en dag, annars riskerade jag att inte få nån ersättning alls ... helt galet liksom, och jag var oxå ledig den dagen på schemat !

2012-04-14 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0